شب بود سیب را ندیدم ماه را گاز زدم!
شب بود سیب را ندیدم ماه را گاز زدم!
چند قدم روی آب

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

dost dashtani
ساعت1:14---14 دی 1390
سلام من مدیر وبلاگ دوست داشتنی هستم.وبلاگ زیبایی داشتید کاملا مشخص بود که با ظرافت کار کردید و از زیبایی چیزی کم نذاشتید.

من وبلاگ تازه تاسیس دارم که از شما خواهشمندم کمکم کنید تا من نیز وبلاگی شبیه وبلاگ شما داشته باشم .

اگر تونستید با ما تماس بگیرید. با تشکر مدیر وبلاگ دوست داشتنی

شماره تماس:09399024342

www.hamid2.loxblog.com

باز یادم رفت کدها و کد امنیتی رو به چه صورت باید تشخیص داد چون هر چی میزنم اشتباه می گیره لطفا ما راهنمایی کنید.


پاسخ:سلام به دوست داشتنی / حتما به وبلاگت میام / تشخیصش از چه نظر ؟


گیلاس وبلاگ
ساعت14:24---9 دی 1390
سلام

یالا!!! همین الآن وخیلی سریع منو لینک کن!!!

OK

اینم بوس برای اینکه زودتر بیای

پاسخ:سلام دوباره به دوست گیلاسی بابا این طوری که تو نوشتی هیچ وقت گیلاس وبلاگ فراموش نمیشه ***


ramin
ساعت13:53---7 دی 1390
سلام برو به قسمت تبادل لینک و اسم وبلاگ مورد نظرت رو بنویس
پاسخ:بابا هرکاری می کنم نمیشه!بااینکه ثبت میشن وتووبلاگم نمایش داده میشن ولی آدرس وبلاگ من رو قبول نمیکنن ومیگن : آدرس ماتووبلاگ شما ثبت نشده. مثل وبلاگ شما.!


ramin
ساعت18:10---5 دی 1390
سلام وبلاگ زیبایی داری.

به ما هم سری بزنید ممنون

heartlove.lxb.ir
پاسخ:سلام از ماست حتما به شما هم سر میزنیم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 4 دی 1390برچسب:آقایان , داستان , خنده , بامزه , کارهای مردا, خصوصیات مردا, , توسط نیلوفر
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.